Здравейте, потърсих за подобна тема, но не намерих в този раздел. Поне не със същите симптоми. Значи случи ми се преди известно време, докато си бях на село колата да не успее да запали. Мислех, че е някакъв проблем евентуално свързан с бензиновата помпа. Но майстора, който уж трябваше да отиде да я погледне ме бави повече от месец и колата си стоеше така. Когато е отишъл най-накрая да провери защо не пали, колата е запалила ей така от нищото. Тогава бях уцелил дни, в които валеше. Преди седмица и нещо като се прибирах и беше слънчево, успя да запали, макар и да повъртя повечко на стартера. Но след това отново заваля и отново същия проблем. Просто се случва ей така от нищото, а до преди това никога не е имала този проблем. Тъй като не съм запознат какви са вариантите за проблема да съществува давам някакви обяснение в повече. Имах някакви идеи да не би при мокри условия по някакъв начин да кондензира някъде и това да пречи да успее да запали. Говорейки с приятел, който до някаква степен се занимава с коли, той ми каза, че има възможност да прекъсва някъде кабел или евентуално някакъв проблем със свещите. Днес ми даде и предложение, че евентуално бендикса можел да прави проблеми. При всички положения, ще я закарам на човек, който разбира повече, но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае нещо повече, какво евентуално може да се обърка няма да откажа да го спомене като възможност. Благодаря!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не иска да запали понякога
Collapse
X
-
Ами най-тъпото е да е клеясала някоя клема. Просто извади и пак сложи всички клеми, които видиш. Виж дали главните релета сработват.
Аха! Сега го виждам.
Тя не иска да завтрти или върти, а не пали. Ако не ще да върти е едно нещо, а съвсем друга бира ако върти, но не пали.
Кое от двете?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Щом върти, не е бендикс. В подписа виждам, че колата е 91 год., т.е. с двете делка - провери ги тях, нагар, влага (още повече, че казваш, че проблема е като вали) виж кабелите на свещите, както и самите свещи.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Близо до Люлин ти е Сашо - Лисан сервиз (близо до Орион), потърси има тема за него в доверени сервизи.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Първоначално публикувано от Gligan Покажи съобщениеБлизо до Люлин ти е Сашо - Лисан сервиз (близо до Орион), потърси има тема за него в доверени сервизи.
Какъв ти е проблемът
Comment
-
Бягай далече от ЛИСАН сервиз. Единственото което ще направят е да окичат колата като коледно дърво с рекламни лайсни.
----------------------
Spaghetti racing TeamДве неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Исках да сменя спирачна течност, маркучи, да изчистят системата както трябва и да се раздвижат апаратите, че наскоро реши да ми блокира 3 от тях и стоях час, докато се охладят и освободят, за да мога да карам. Защо са тези негативни отзиви за този Лисан сервиз?Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp
Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91
Comment
-
А де, редно е да се напише какви са им оплакванията. До Люлин най-близо са те. В техническия раздел има и други клубни сервизи можеш да си избереш и някой от тях. Докато карах 164-ките редовно ги обслужваше Румен - Rubig, но той ти е точно на другия край на града. Виж Вентура и Бобо, те са в Орландовци. Успех
п.п. Какво се оказа за непаленето?Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
Възможно е апаратите ти да са добре, и да задържа от маркучите.
Ако все пак имаш проблем с апаратите, не се занимавай с раздвижване. Пак ще задържат, а и ще износват накладките неравномерно. Или сложи здрави апарати втора употреба, или направи пълно рециклиране на старите, което е възможно само, ако не е силно корозирал цилиндъра.
Успех.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
Comment